#Ihave

Jag kräks, jag kräks rakt ut. 

Män får mig just nu till att vilja spy! 
Som ni alla har sätt hashtaggar många ordet #metoo. Ni vet alldeles säker varför, men tänkte förklara lite enkelt och snabbt. 
#metoo används utav personer, framförallt kvinnor/tjejer som blivit utsatta för sexuellt ofredande, sexuella kränkande behandlingar och våldtäkt. Samt mycket mer, men huvudsyftet är att man i någon form blivit utnyttjad av sin kropp. 

Nu har män gjort ett svar med hashtaggen #ihave. Med denna taggen gör dom bekännelser om att dom på något sätt tagit sig rätten att röra eller på något sätt utnyttja en person/kvinnas kropp. Dom sitter och gör inlägg på sociala medier om att dom har gjort detta. Vad vill ni ha? En jävla klapp på axeln för ert fina erkännande. Hyllar vi dömda våldtäktsmän också? Inte ett enda jävla föråt eller ursäkt har jag läst i dessa inlägg. Dom görs alltså för uppmärksamhet! 
❗️V I D R I G T❗️
Istället för att sitta där som ett uppblåst jävla offer så har jag en idé. Gå till polisen, anmäl vad det är ni gjort och be personerna DU utnyttjat om ursäkt personligen! 
Att man har så mycket behov av att synas offentligt att man gör en tvär äcklig ursäkt på internet får mig att somsagt kräkas, jävla vider❗️

Bunny Therése

Blir tokig på detta, så jävla stört. ALLTID ska männen stå i rampljuset och hyllas för allt de gjort!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress