Tiden här
Dagarna här går sakta, tycker man för stunden iallafall. Men för mig är det helt ofattbart att det var en vecka sen Williott kom till världen! En hel vecka sedan jag låg på operationsbordet med den bästa tänkbara sambon i hela världen! Det är sanslöst att jag redan varit mamma till två i en vecka. 
Samtidigt som jag vill frysa tiden vill jag att den ska gå snabbare så vi kan börja leva som en familj. 

Jag får många frågor om hur länge vi ska vara på neonatal. Det är det faktiskt ingen som vet. Allt beror ju såklart på hur det går här. Som sagt två steg fram, ett steg bak. Men det är minst 3 veckor till säger läkarna. Han ska ha kommit till graviditets vecka 35+0 innan vi ens tittar på det. Imorgon är vi i 32+0.
Men det kan vara allt från 3 veckor till månader. Så jag tar en dag i taget!

Igår kväll kom världens bästa chef och en underbar kollega igen. Dom överöser mig med paketer! Fick en pyjamas, ett set  kläder och strumpor av alla på jobb, sen en speldosa av mina 3 chefer, kläder till mig av dom som kom igår och mat!!! Maten var fantastisk, grillad kyckling och potatissallad. Sen godis, tidning, chips och Cola! Vilka underbara människor! Blir helt rörd❤️




Veronica Wallgren

Gud så söt! Vilken underbara kollegor du har!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress