Godmorgon
Godmorgon världen säger vi!
Igår fick jag prata en lång stund med Alvin i telefon, många frågor. 
Han tyckte allt att det var dax för hans mamma och lillebror att komma hem nu. Han har ju väntat sååå länge! Han berättade vad han gjort om dagarna, vad han lekt med på förskolan och vad han ätit. Men den viktigaste biten i samtalet enligt Alvin var vad hans lillebror faktiskt heter. Han tycker Williott är ett så fint namn MEN han kunde ju faktiskt fått hetat Alvin. För det var ju bättre haha! 
Efter ca 20 minuter hade han pratat färdigt och jag begav mig in till lilla Williott igen. 

Han skulle sondas kl 21 så jag passade på att duscha innan jag gick in och la mig hos honom. Bestämde med personalen att jag skulle ligga där med honom till ca 22 för sen skulle jag sova. 
Läste lite på min bok under tiden som jag fått av min chef. Men ögonen blev allt tyngre. Så vi somnade där. Hann med en matning till kl 23. Sen lämnade jag över honom i kuvösen igen kl 00. 
Älskade lilla parvel, det är så jobbigt att inte kunna ha dig nära dygnets allt timmar. Att inte kunna sova bredvid mitt barn. 💛





Veronica Wallgren

Gud så söt!!!

Svar: Tack så mycket ❤️
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress