Fredag
Idag är det fredag, en dag äldre blir han, min ministjärna. Imorgon blir han en vecka, tiden går långsamt men ändå är det ofattbart att han redan blir en vecka. 
Kan knappt föreställa mig att det var en vecka sedan jag låg skräckslagen på en brits utan att kunna känna mina ben! 
Men samtidigt fick jag den bästa lördagen någonsin, jag blev 2barnsmamma! 

Idag blir det en lugn dag med lilla Williott. Massvis med mys inne på hans rum. Har inget spec inplanerat så vi får se vad dagen har att bjuda på! 
Imorgon åker jag hem till Alvin igen och Rasmus åker till Williott! Så jag får en dag med lördagsmys med stora prinsen! 
Vi har bestämt oss för att gå till affären och handla mängder med lördagsgodis! 
Sen mysa framför en film hela kvällen och äta gott! Fantastiskt! 

Nu på morgonkvisten vägde dom bebis, han har börjat gå upp igen! Oj vilken lycka! I förrgår vägde han strax över 1400g och idag strax över 1500g! Lilla hjärtat vad jag blir stolt! Äntligen ett steg fram 💚




Veronica Wallgren

Gud så söt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress