Framgång
Tänkte försöka hålla bloggen mer aktiv igen, tråkigt att den bara ligger! Det är så kul att kunna gå tillbaks och läsa om allt som hänt, mina känslor, har jag pusslade ihop mitt liv innan ect! Så det jag skriver nu kommer garanterat vara lika kul att läsa om något år!

Jag har inte lagt in ett enda inlägg sen Rasmus tog studenten! Så mycket har hänt sen dess! 
Vi lever superbra ihop både jag, Rasmus och Alvin. Jag trivs som fisken i vattnet med vår familj och vår verklighet! 

Jag jobbar kvar på Skandia och kunde aldrig tänka mig en bättre arbetsplats! Egentligen vill jag utbilda mig till sjuksköterska och vidare till barnmorska. Men har inte den blekaste aning om jag vill släppa denna karriären för skolbänken i 6 år! Blir kvar här länge till iallafall!! 
Rasmus ska på arbetsintervju och det rullar på för honom också! Han hade ju en anställning över sommaren som nu löpt ut. 

Sen lilla Alvin fyller ju 3 år på måndag! Kan inte förstå varför allt gått så snabbt och vart tiden tagit vägen! Är verkligen tacksam för jag fått en sån sprallig liten pojk! 

Sen att Rasmus tar ett så fint ansvar över Alvin och verkligen visar upp hur stolt han är över honom får mig att känna sån glädje. Idag ska han tillexempel hämta honom på förskolan och köra ut med honom till Ängelholm där jag sitter och jobbar. Så vi tillsammans kan gå ner på hembygdsparken! 
Fantastiska killar jag har runt om mig🌸💞






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress