För mycket
Som vanligt är jag urkass på att uppdatera här. Men när jg har förmycket tankar som jag inte har någonstans att göra av öppnas bloggen! 
Ser att folk fortfarande är inne och läser varje dag, så tänkte uppdatera lite.

Efter lillbebis bortgång har det varit svart, tomt och oerhört svårt att acceptera! Jag hatar min själv för jag inte bad om en ensam kremering och fick strö bebis aska. Vårt barn fick ligga med andra små och kremeras tillsammans. Jag vet inte ens vart hen tog vägen efter kremeringen. 

Jag gick även ner i en depression/ångest, detta var tydligen en utmattningsdepression. Så jag blev som väl var sjukskriven! Jag stod med tårna på bristningsgränsen när detta hände. 
Dom började misstänka giftstruma, trodde att graviditeten löst ut det. Men tack och lov var det inte de, utan bara kassa värden när det gällde allt annat.

Men sen kommer det alltid något gott med det onda har jag fått lära mig! 
På måndag börjar jag nytt jobb! Jag ska börja jobba för Skandia i ängelholm!
Den lyckan, att få gå ner i arbetstid och slippa känna sig urkass varje gång man hämtar Alvin sen på kvällarna! 
Jag håller kvar mitt jobb på helgerna, kan lixom inte riktigt bryta mönstret vad det gäller jobb riktigt än! 




Anonym

Vilken vecka fick du MA/MF i? Eller vad hände? Beklagar!

Svar: Fick MA i v 15, otroligt lång process som inte var klar förrän jag skulle varit i v 19
Miranda Jörgensen

Anonym

Hej du vet säkert vem jag är om du tänker efter . Jag är så grymt ledsen för vad ja gjort och sagt , trodde aldrig detta hade hänt och ja blev så himla ledsen och lätt allt gå ut över dig , jag skulle bara hållet käften och stöttat dig när du hade det jobbigt , inställer blev jag arg för att du ej ville anförtro dig till mig som helt klart var fel , jag har inte rätt att bli sur för att du ej vill öppna dig för mig , jag har så dåligt samvete och är grymt besviken på mig själv . Jag ber absolut inte om någon ursäkt och att du skall förlåta mig , men jag vill bara säga att jag hade fel och fel av mig att bete mig som jag gjorde . Vi båda sa saker som vi säkert inte menar till varandra men du skall veta att du har varit en stor del i mitt liv länge och du var en av mina bästa vänner och jag saknar dig sjukt mycket ! Med detta sagt så handen på hjärtat och ett stort förlåt . Och vill bara säga att du har en fantastiskt son ! Med vänlig hälsning, // S

Svar: Hej! Givetvis vet jag vem du är. Har bara en människa som betedde sig så när det var som värst. Jag blev otrolig besviken och ledsen. Jag valde att inte prata med någon. Gick ner i en sjuk depression, pratade inte ens med mina föräldrar. Allt var svart tomt och kallt. Jag förstår att du ville veta och finnas där, men just då ville jag inte ens se min egen spegelbild. Jag ville sörja mitt döda barn ifred..
Tusen tack för du skrev iallafall, det bevisar att du tänkt igenom och förstått! Tack för det med Alvin också :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress