skrattretande!
hahah åh jag fattar inte hur blåst en människa får bli!! 
igår gick jag och alvin och handlade innan jag skulle till sjukhuset. vi gick till netto, färghandlaren och järnhandlaren! 
sen kom steff som skulle tta alvin när jag skulle åka. vi går hem om för att jag ska hjälpa dom att bära upp alla saker. ställer mig i köket och dricker vatten, av en slump hamnar mina ögon på kylskåpet... går närmre och ser att det inte är förrän imorgon jag ska till sukhuset! alltså idag blir det ju! ^^

jaha det var jju bara att kontakta berörda lärare på skolan och förklara hur pantad man kan va ibland! hade ju fått vara hemma oavsett eftersom alvins dagis hade stängt! men vafan hur kan man va så klantig -.- 
 
jaha så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 13 så jag kan åka till hässleholm för undersökning! 
får uppdatera när jag varit där! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress