no!
längesedan nu igen, precis som vanligt!
men jag har verkligen jättemycket att tänka på och göra just nu, tar ju studenten nästa månad. herregud vad allt gått snabbt! 

igår skrev jag till aftonbladet ang att dom skulle ha repotage om unga föräldrar, dom var jätteintresserade. men givetvis kommer jag till ett men! jag kan inte ta mig upp, så det blir inget med det. vilket är så jäkla tråkigt, jag hade verkligen tyckt det var roligt! 

igår fyllde jag iallafall år, så mamma och hennes familj kom upp på kvällen och käkade tårta med oss! jättemysigt var det, jag fick även presenter av dom! :)
jag fick knivset, skärbrädor, presentkort på ikea, skyddsängel och nagellack! Tidigare på dagen fick jag även bud med posten! 
Kort och armband av pappa och hans familj sen nallebudet utav mamma och hennes familj! :)


ni är säkert många som undrar hur allt flyter på just nu! det går riktigt bra för mig känns det som, jag och S träffas mycket mer. eller ja varje helg sam någon vardag ibland, sen dethär med skolan. det är så himla mycket just nu, men känns ändå som att jag kommer fixa detta!
har några kurser kvar som ska vara klara till nästa v! 

men nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, jag har en sjuk lite gosse härhemma med hög feber. så ska mysa lite med honom innan vi ska till vc kl 14.30.
ringde dit imorse och bad dom att kolla på honom, hans astma är brutal och han har haft feber i 4 dagar... 

men jag lovar att skriva lite mer ikv! ska verkligen ta tag i mitt bloggande igen! 
slänger med lite bilder, några är från hans fabrors grav :) 
 
Alvins Mormor

Träningsbyxor också ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress