hann inte
jag hann inte uppdatera igår, hade annat att göra när jag kom hem och sen small jag på migrän när alle somnat! woopwoop ska kännas att man lever! (Y)

iallafall igår hos läkare, jag har aldrig mött så otroligt otrevlig personal.. den läkaren borde byta yrke ller skriva in sig i en kurs om socialt samspel! 
på lappen jag fick hem stod där att besöket tar ca 30 min, jag kom in 13.55 typ. sen vid 14.00 var hon klar... 
hon hittade inga stenar i verken njure eller gallan... 
jaha vafan hände nu då?! för jag har precis lika ont som innan dom kollade det, ska detta bli ännu ett fall när sjukvården lägger allt åt sidan?
husläkaren skulle tydligen kontakta mig när svaren av läkren kommit! 

imorgon ska jag på möte om att läsa vidare, förmodar att jag inte kommer in på högskolan ju så måste ha andra planer i åtanke! för denna morsa ska INTE gå arbetslös!!! 

ikväll när min bus somnat ska denna mamma bara ägna sig åt sigsjälv! ansiksmask, film och ett låångt bad! 
givetvis efter all tråkig städning! 
uppdaterar mer senare då jag tänker berätta om ett möte jag hade idag med mina lärare. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress