fullt ös medvetslös?
ja det är en bra fråga mes tanke på tempot jag kör just nu.
jag kan verka som världens lugnaste när man träffar mig, men inombords kryper stressen...


jag pluggar ju 100% distans nu, förra veckan hade jag 6 st prov/delprov! sen jobbar jag även VARJE dag, började som kock på en restaurang här i perstorp idag, ska vara där under 2 veckor eftersom ordinare anställd har semester!
sen jobbar jag somvanligt med mina helger som servitris, det funkar helt okej och det är så skönt att känna att man tjänar sina pengar själv!

alvin sov även hos mormor natten som varit, han tyckte ju bara att de var så mysigt! när dom skulle köra hem innan blev han superledsen, han älskar verkligen att vara där! trivs som fisken i vattnet ;)
men han får snart åka dit igen!

nu har jag pluggat färdigt för idag och ska kolla klart på beck sen ska denna mamma sova!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress