ett helt nytt år!
detta året kan inte bli sämre än det förra.
jag hoppas innerligt att detta året har mycket positiv energi med sig!

det som har varit positivt förra året är hur kag har fått se min son växa och utvecklas till en stor gosse!
tänk så mycket han lärt sig under det året!
han kan gå, springa, prata och har sån fantastiskt energi!

det nya året firade jag och Alvin in med min mamma och hennes familj samt 2 andra familjer!
vilken lycka, vi hade jättemysigt jag och alleman!

jag har även ett nyårslöfte! att aldrig någon ska få trycka ner mig! att jag ska vara starkare än någonsin!

jag välkomnar 2014 med öppna armar och önskar att aldrig få uppleva det jag gjort förra året!


Sandra

Ett nytt år med nya möjligheter och en student som ska firas. Vilken liten going! Är det från nyårsafton?

Svar: ja precis! :)Ja det är det, han käkar yohio cupcake som moster alice har bakat ;)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress