hemma med herr feber!
idag var det min tur att vabba, blir förmodligen imorgon också eftersom febern inte lägger sig.
visst febern är låg ( 38.3 ) men skulle aldrig skicka honom till dagis när han inte är tiptop! :)
ringde vårdcentralen eftersom han har haft feber sen i söndags morse, men dom ansåg att det är normalt. men det anser inte jag eftersom den inte går ner med febernedsättande, den uppnår heller aldrig en ''topp''...
sen säger dom även att man inte behandlar om det skulle vara infektion i hals eller öron. så är väl bara att vänta!

men min feberman är iallafall frisk förövrigt, så vi har fått gjort mycket hemma idag, redan tvättat 3 maskiner tvätt och nu städar vi hela lägenheten! Busalle kom nyss bärande på en burk? 
en burk jag inte sätt på sisådär 3 månader. han skiner som en sol och jag fattar inte varför. går fram och öppnar burken och väl där i ligger det ca 10 nappar!!! det är där dom är, alviiiiiin!!!!
skitunge är vad du är!!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress