jobb, bråk och helt sjukt
ja som rubriken lyder. igår var jag på jobb, somvanligt då asså..
innan jag åkte till jobb var jag på bjuvskalaset. riktigt lökigt namn. men det får man väl leva med! ;)

när jag kom till jobb visste jag redan att jag skulle få jobba över. vi hade ett band som spelade igår. så där var mycket folk :)
många trevliga människor!
några fick förmycket att dricka. så vi i personalen tog insiativet att ringa taxi så dom kom säkert hem.
när vi skulle vara snälla och hjälpa dom ut fick en av dom frispel...
han började skrika och gapa på oss. fäktas mot oss och sparkade mig på benet..
ja det får man väl ta när man jobbar inom det yrket tänkte jag..

en annan tjej ville gå ut och kolla så allt var lungt. då ger han henne en riktig box rakt i huvudet så hon trillar baklänges. det spg verkligen ut som ett fällande träd...

jag sprang dit snabbt som fan. ser att hon spräckt huvudet och hur blodet forsar! alla var i chock men jag jobbade på snabbt. skrek som en galning att någon måste ringa ambulans!!! tillsist kopplade en tjej och hjälpte mig! jag vände över henne i sidoläge så hon fick fria luftvägar, höll henned huvud och täckte för hålet med papper. en kille hjälpe mig att öppna hennes mun så blodet kom ut.

har aldrig varit så snabb på att agera.. men jag tackar denna andra tjej för att jävla bra sammarbete och att hon kom in till sjukhus vid medvetande tillstånd och även att hennes minne var bra!!

fina människa hoppas det går bra för dih nu♥
måste tillägga att jag pratat med denna kvinna varje dag jag jobbat och att hon är hur underbar som helst!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress