dåligt, jag vet!
fan vad dålig jag har blivit på det här! är så ledsen för det. även för min egen skull!

undertiden jag varit borta från bloggen har endel hänt! vi har passat mina småsyskon, förra helgen! var jättemysigt! mamma och fredrik var på ullared och handlade en massa! även skruttisen alvin fick saker. han fick fina kläder och även strandleksaker. men dom använder han i badkaret nu ;)

sen har jag även varit i stan igår och lunchat med mamma. tog det isamband med att jag skulle upp till barnmmorskan! oroa er inte, jag är INTE gravid! ;) skulle ta min p-spruta! kändes faktiskt inget att sätta den. men nu i efterhand är jag riktigt öm haha!

idag har vi varit på maxi och handlat inför i helgen. jag fyller ju 19 nästa vecka så ska ha kalas. både på lördag och söndag haha! mööö folk! ;)

ikväll kommer Emelie och Alex. mysigt! ska käka tillsammans och bara umgås! så jäkla trevliga människor! dom var här igår med haha! :D känns skönt med normalt ungänge!!!












Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress