handlat ;)
Åh nu börjar snart min lilleman på dagis!!! Bara 1 månad och 20 dagar kvar! Kommer kännas så konstigt att inte vara med honom hela dagarna. Men det är ju för en bra anledning. Jag ska börja skolan och få min utbildning! Jag förstår mig inte på folk som skaffar barn tidigt och sen skiter i att göra klart skolan. Man äventyrar ju hela barnets framtid! Jag längtar verkligen efter att få komma tillbaks. Men samtidigt så kommer det kännas helt konstigt att inte gå med alla mina kompisar eftersom dom tog studenten nu i somras! 
 
När vi var och hälsade på Steffens syster gick vi inom Triangeln och handlade till att Alvin ska börja dagis! Köpte nya stövlar och dagis skor! Min mamma skrattade åt mig när jag berättade att han ska ha dagis skor haha! Men seriöst det är ju alla dessa jävla bakterier och allt smuts! Sen ska vi även bygga på vår ''dagisgaderob''! Piii för basilusker! 
Har även handlat dagismössa och vantar! Stora lillaliten sluta nu och väx!
 
Ja idag ska vi iväg på middag hemma och några kompisar. Ska bli jättekul då det var längesedan sist! Vi ska grilla hamburgare och så! Mysigt! Men innan dess ska vi hinna tvätta och alla annat skit man måste göra i ett hushåll ;) Måste man så måste man! 
 
Sandra

Mmm... gott med grilla. Ät det nu inte för mycket. För sen har vi en hel vecka med grillat. Du får hjälpa oss komma på rätter :-). Jag försökte också med inneskor på Bella (om det är det du menar). Men hon hade aldrig på sig dem. Antar att personalen glömde det. Hoppas det lyckas bättre för er :-). Nu får hon ha inneskor på hennes och Tonys gymnastik istället :-).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress