ska jag?
Jag funderar starkt på att sätta lösenord på min blogg. Hur vill ni att jag ska göra? Givetvis får nära lösenorde!
Vill gärna ha svar annars sätter jag lösenord på den imorgon!
Emelie

Nej! Jag läser ju din blogg :(

Svar: isf kan du få lösenordet :)
Miranda Jörgensen

Evelina

Nej, gör inte det! Jag läser ju!

Svar: alla vänner och trevliga folk kan få lösenordet! :)
Miranda Jörgensen

Camilla

Då vill jag gärna ha lösen också :) tycker det är en bra blogg kram

Svar: japp! :) ska tänka lite till på om jag ska lösenords skydda den :)
Miranda Jörgensen

Louise

Nej! Jag tycker din blogg är väldigt fin & jag följer den varje dag :)
Du gör ju absolut som du vill men hur kan det komma sig då? Föresten otroligt söt bild på den lille, ska kanske skaffa en blogg här så att du kan få se på min lilla också! :)

Kram på dig tjejen!

Svar: Vi får de hur det blir :) Nja är bara trött på nedlåtande kommentarer :P Ja ta och gör det! Vill sågärna se din lilla :) Tusen tack! :)Kram på dig
Miranda Jörgensen

Izabella

Fin blogg!:)
Kolla gärna in på min blogg och kanske slänga ut en kommentar.
Kram!

Alvins Mormor

Håller med de andra, inget lösen! Vet att jag hade fått det, men jag vet att en hel del som inte känner dig väl följer din blogg! Du kan stå rakryggad, skitsnack och dumma kommentarer får stå för dom som inte har ngt bättre för sig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress