KOKAR!
jag är arg så jag snart exploderar! Förfan männsika, lär dig att det INTE är okej att hota min son på 4,5 månad! Du borde ligga inlagd på psyk! Känner ilskan och hade nog dödat dig om du hade rört honom! Han är ett oskyldigt litet barn! Har du inget samvete ditt svin?!
 
Ja va bara tvungen att kräka av mig allt jag bär på! Det är en föredetta vän till min sambo som gjorde detta! Ja jag vet idiotiskt! Fattar inte hur vi kunde låta denna människan hålla vår son! 
Det började med ett litet bråk sen ledde det ena till det andra! 
Detta skrev han : '' Säg det framför mig så ska ni alla få se'' Då frågade jag givetvis om han hotade Alvin! Detta får jag som svar: '' Det får du se ;) ett löfte inget hot'' 
 
Jävla kräk! Dränk dig själv och gör världen en tjänst!!!!
UNGMODER

Vem är den sjuka jäveln? Anmäl svinet!

Svar: Jo vi tänkte det, för så gör man bara inte
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress