Skor
Jag bara älskar skor! Jag hade kunnat köpa skor för alla mina pengar om jag fått ;) Inte bara till mig utan till min prins också. Jag tror Alvin har ca 6-7 par skor redan och han är bara 5 månader. Galet men sant! 
Själv hade jah velat ha ett par jeffrey campbell skor, men känner att jag hellre lägger mina pengar på Alvin. Betydligt myckt bättre! Men när jag har en hög inkomst ska här handlas skor till taket :D
Men det finns en hemsida som jag kan länka nedanför som jag gillar! Inte alls fördyrt och fina skor enligt mig. Jag har inte handlat där men varit mycket inne och kollat! Där är även mycket fina barnskor! Jag har hittat ett par som jag älskar! Dom är från strl 19. Jag tror det är den minsta storleken som dom säljer!
Lägger in en bild på skorna sen :)
Sen har dom en bra sak till! Fri frakt och retur! Även 0kr i faktura avgift! Så du kan ta en skorna, prova dom innan betalningen kommer och om du inte är nöjd är det bara att sända tillbaks dom! :)
klicka här; skor 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress