sjukhuset
Jag är medveten om att jag varit mega kass på att blogga nu dom senaste dagarna! Men har inte mått tipp topp. men är på bättringsväg. Jag vet att folk snackar om mig och Steffen. Men serisöt, vi skiter totalt i vad ni säger och kommer lösa detta på det bästa sättet för Alvins skull! Så yttra inte er när ni inte har något vettigt att komma med! 
 
Igår var vi på sjukhuset med Alvin iallafall, vi fick åka in akut igårkväll. Så vi va väl därinne vid 20 tiden.Han har varit så hostig, hängig och gått ner i vikt.. Så lika bra att kolla upp det! Vi har fått konstaterat att han inte kan få riktigt luft som han ska. Att han behövde medicin som öppnar luftgången en aning. Så detta skulle då hjälpa honom. Kommer detta fortsätta får han en Astma diagnos... Stackars min bebis. Men inte nog med det, han har en öroninflamation också! Så började vi med pencilin igår och ska ta ett par dagar! Sen en efterkonroll om 3 månader. Lillaliten :(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress