seriöst
AHH är fan fortfarande arg och besviken efter igår. Om ni nu undrar vad det var som hände så kan jag berätta lite kortfattat. Men jag nämner inga namn! Det va såhär att en person och jag hade gett varandra ett löfte, ett löfte som förmig bettyde väldigt mycket! Denna personen har stått och ljugit mig rakt upp i huvudet under ett par veckor nu! Usch vad besviken jag är! Kommer ju verkligen inte kunna lite på denna personen mer... 
Sen ligger det lite mer bakom det men det tänker jag inte gå in på... 
 
Anonym

Handlar det om någon nära vän eller kärlek? Der har stor betydelse.

Svar: Det handlar om en person som står väldigt nära.
Miranda Jörgensen

Anonym

Oki då borde du ställa personen imot väggen be om ärlighet helt en gång för alla... Får du inte det lägg inte tid på han/hon för det finns bättre personer. Inte värt att bli sårad om och om igen det knäcker och bryter ner allt runt om kring dig. Och har det skett innan också så kommer det trolitvis inte förändras :( förstår att det svider men din lycka är värd mer än så tänk på dig sjålv.

Svar: Jag har ställt personen mot väggen och fått en sanning. Men frågan är om jag kommer kunna lita på personen igen. Kommer jag kunna förlåta och lämna det bakom mig.. usch.tack! <3
Miranda Jörgensen

Anonym

Om du är tillsammans med steffen så borde du prata med honom för han var med en annan tjej för nångon månadsen och ganska nyligen :( säger detta för din skull.

Svar: Om du nu är säker på detta. Kan du inte skriva ditt namn och tjejens namn?
Miranda Jörgensen

Anonym

Killar är svin tyvärr och du förtjänar bättre.... Din kille värkar inte innse det då han går bakom din rygg.

Svar: går bakom min rygg? min kille? hur vet du att detta handlar om honom?
Miranda Jörgensen

Anonym

För jag vet att han varit med 2 andra tjejer.... Jag lägger mig inte i detta ville bara vara snäll och berätta vet inte om det handlar om honom men antar. Du får tro vad du vill men för ditt eget bästa ville jag berätta.

Svar: Men hur tycker du att detta ska förbättra? Du ville vara snäll, ja det va du. Men berätta istället vilka tjejerna va! Du är medveten om att jag har ditt ip nummer va?
Miranda Jörgensen

Anonym

Oki men inte så bra för ja skriver utan att hon vet om de... Och jag vill inte bråka med honom eller henne kände bara att.det var elakt om du inte fick veta. Glöm att jag skrev vill inte förlora min vän och skriver ifrån hennes.... Skulle aldrig sagt något angår inte mig ville vara snäll men blev fel.

Svar: du kan ju istället säga vem personerna är annars kommer vi spåra IP adressen!Och jag menar det
Miranda Jörgensen

Anonym

Jag ska gå nu... Spårar du de gör du det men din kille du ska prata med inte mig eller henne lycka till med allt.

Svar: Gå du, men vi kommer spåra det. Sen har jag redan snackat med honom!
Miranda Jörgensen

Anonym

0762512067

Svar: ?
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress