huvudvärk? eller vad kallas det...
ja, detta ger mig huvudvärk.
ständigt står jag där och bara tänker, tänker till huvudet värker.
allra värst är det dom tomma och kalla nätterna.

men jag vet att jag kan ta mig igenom detta, inte omärkt. märkt av vad en människa som var min bästavän har orsakat.

det känns, det gör ont. men jag har fått acceptera att det är gjort och inte kan göras ogjort. det är helt enkelt bara att lära sig leva med det.

ändå älskar jag honom, älskar honom så att det gör ont. han var den som hjälpte mig att bygga upp min framtid. han har alltid stöttat mig innan. det var inte lätt att vara 17 år och gravid. men då fanns HAN där!

jag trodde aldrig detta, detta var min värsta mardröm. något jag alltid har fruktat!

men alla är värda en andra chans! han ska få bevisa för mig att han är bätte än så.

från en sak till en annan. nu ska jag iväg och göra vid mina naglar, efter det blir det ett behövligt jobbpass! så skönt att komma på andra tankar!
som pricken över i:et ska jag och min fina vän Amanda iväg på modellfotografering imorgon!

det är så jag laddar mina batterier! det är min son och mina vackra vänner som får mig att stå på benen!

sen har jag även lyckats komma i byxor i strl 36 igen! :') jag är så lycklig!!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress