ensamstående och jävligt grym!
 
Ja jag har blivit ensamstående till min pärla!
Jag kommer mycket längre utan honom, herregud vad jag mår bra! Visst går jag ner i svackor och känns som jag inte duger, men jag VET att det är han det är fel på ;)

Jag och min bebis kommer klara detta, vi kämpar varje dag!
Steffen har flyttat ut till oderljuga och vi bor kvar i perstorp, men bara till mars. Sa upp min lgh i fredags!
Nu ska jag komma på rätt spår, jag ska flytta, fokusera på skolan, alvin, mig själv och mina underbara vänner!

Många undrar säker vad det var som hände mellan oss, fått många frågor på sista tiden men har inte riktigt orkat förklara då jag blev sviken. Jag och alvin gick in i vår lilla bubbla ett tag och var bara för oss själva, vilket vi verkligen behövde.

Steffen träffade en annan, en annan tjej under vårt förhållande. Nu bryr jag mig ínte alls, eftersom han inte är något för mig mer än pappan till min son. Känns en lättnad att kunna säga det och mena det!

Men det känns fortfarande otroligt konstigt att en 15åring ska bli en del av alvins liv, hon är jättetrevlig. MEN hon är ett barn...
Jag tror inte hon förstår vad hon ger sig in på riktigt, men jag kan inte mer än att varna henne!

Ja nu är jag iallafall ensamstående och jävligt stark!
Steffen kommer ha alvin helger och jag har honom resten!
 
 
 
Alvins Mormor

Grym har du varit hela tiden!! Skillnaden nu blir att du äntligen kan sätta fokus på enbart dig och Alvin, slippa försvara och bara kämpa o må bra!!

Anonym

Du har varit och är en duktig tös...
Gå vidare rak i ryggen och var den där stolta mamman till Alvin :)
Kram

Saga

du är riktigt stark som klarar av att ta dig igenom det! Men hur kom du på att han träffade en annan tjej?. kram på dig sötis!

Svar: hittade meddelande, sen berättade han allt ;)kram fina du <3
Miranda Jörgensen

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Det kommer gå sjukt bra för dig och Alvin! <3 Det är jag säker på fats jag inte känner dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress