usch...
denna natten var inte den bästa måste jag säga! Jag och Alvin har knappt sovigt något! Han har varit superorolig hela natten, inte så att han har haft ont i magen eller något. Bara det att när han väl somnade öppnade han ögonen varannan minut för att kolla så vi verkligen var kvar hos honom.. Detta höll på från 11 på kvällen till 7 på morgonen... 
Men han är fortfarande osäker när han sover.. Ingen aning som vad detta kan vara..
Idag ska jag iallafall träffa Natalie som jag skrev igår. Det blir väl ta något att äta med henne och så! Ska bli supermysigt! Hon vill ju såklart träffa lilla Alvin också!
När jag har träffat Natalie ska jag och älskling till BVC med Alvin! Ska bli spännande och se hur mycket han har gått upp och hur lång han är! Skriver om det ikväll!
Därefter ska vi bege oss till Familia för att handla födelsedagspresent till Hugo, Tilda och Isabella! Ingen aning om vad vi ska ge dom men något kommer vi väl alltid på!
Nu ska jag ta något att äta sen krypa ner bredvid min oroliga prins och se om jag också kan få sova lite till, för det behövs verkligen! Får väl täcka påsarna under ögonen men smink!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress