trött!!!
Jag är så jävla trött! Jag har varit vaken med Alvin varannan till varje timme hela natten! Det är precis som att han är rädd! Han vaknar och bara gallskriker utan mening sen efter ett bra tag somnar han igen! 
Shit vet inte alls vad jag ska ta mig till när min lilla prins är så förtvivlad! Men en sak är säkert och det är att jag måste försöka sova med honom imorgon under dagen annars pallar inte min kropp dessa nätterna! Ingen sa att detta skulle bli lätt men det känns verkligen i hjärtat att se honom så rädd!!! Är precis som gan vaknar av världens mardröm! Ibland vaknar han inte ens utan får precis som anfall i sömnen!!! Känns som nattskräck men kan man verkligen ha det när man är så liten?!
 
Rebecca Fröjd

Låtee som kolik. Lägg honom på rygg och för försiktigt upp benen, böjda, mot magen. Gör det flera gånger. Är det kolik kommer han snart att börja fisa. Funkade jätte bra på Dylan.

Svar: provade det och precis som du sa så fiser han! Men ska kolla av med BVC imorgon eftersom vi har bokad kontroll då! tack för tipset! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress