Ovanligt
Så ja då var vi uppe fär mat igen! Känns som vi har börjat få in lite rutiner! Riktigt skönt! 
Igår var jag iväg och handlade med pappa på citygross, tack för ett trevligt sällskap! Ni får ta och komma i veckan och träffa Alvin så jag får träffa Isabella! Eftersom jag och pappa åkte dit själva stannade Steffen hemma med Alvin! Usch vad jag saknade honom men hans pappa behöver också egentid med sin son! :)
När vi kommit hem var vi tvungna att gå och handla igen-.- Jag kan ju säga att jag är rätt glömsk! Men det får man som nybliven mamma!  :D Hade glömt tvättlappar och ströbröd.... Jaja sen blev det iallfall en helt underbar kväll med världens godaste tacogratäng och sen massa chips, godis och popcorn som söndagsmys! Jag älskar verkligen min killar!!!
Sandra

Du får skylla på "amningshjärna"
Ja, vi får verkligen se till att ses i veckan :-)

Svar: det får jag verkligen göra! :DPrecis, Alvin har ju blivit så stor nu och bellis också!!! :)
mirandalinnea

Linnea

Gud vad söt!! :)

Svar: tack!! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress