morgon igen
såja då va det morogn igen! Vill sova mer men måste vänta till plutten ätit färdigt och sen se om han vill sova. Man kan ju alltid hoppas! Inatt har varit en hyffsat lugn natt gemfört med vad det brukar vara. Har varit vaken några gånger såklart men inte av att han gallskrikit. Så skönt! Men nu på morgonen har han varit lite orolig. Inte sovit särskillt bra utan vaknat varje timme sen kl 4.. 
Idag ska jag och Alvin till väla med Stefanie, ska bli mysigt för det var riktigt länge sen jag umgicks med henne. Något som är så jävla drygt det är min mjölkfria kost som börjar idag!!! Blää vi får hoppas att det inte är detta han reagerat på för då blir det ju ett helvete för oss båda..
Men som natten sett ut nu ser det ju ljusare ut äv vad det gjorde igår.
Kan bebisar reagera på att man själv äter vitlök? För det kanske har varit det?! Har ju ätit vitlök flera dagar i rad och då har han varit ledsen! Tacksam för svar!!!!
Igår blev en väldigt mysig kväll med mitt stora hjärta, det känns som det var evigheter sen jag fick ligga sånära hans kropp utan en bebis imellan! Hela natten har jag kämpat med att få alvin att sova själv. Jag lyckades men tro fan inte det varit lätt. Gått och lagt honom för sig själv varje gång han ätit! Stolt ;D
Men nu ska vi se om lillplutt vill sova för det vill hans mamma!!!
 
Anonym

Miranda vitlöken kommer ju i mjölken har jag för mig en.

Svar: misstänkte det, för nu när jag inte ätit det har han varit helt lugn
mirandalinnea

Alvins Mormor

Tror att du ska börja med att undvika vitlök o stark mat. Många bebisar reagerar på det. Pröva med det innan du tar bort mjölken.

Svar: ja jag får ta och göra det! tack för tipset mamma! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress