babybjörn
Har ni någonsin hört talas om märket Babybjörn? Det är iallafall ett märke som säljer blandannat bärselen,vaggor,matstolar och mycket mycket mer! Jag tänkte bara skriva lite om detta märket för att tipsa er om det! Antingen om ni har någon i släkten som har barn eller om ni själva kanske har det. Detta är både en perfekt gåva till någon man känner eller att köpa till sig själv/sin bebis. Jag tycker personligen Babybjörn har underbara saker! Jag har själv en bärsele från Babybjörn som är underbar att använda! När man städar och lilleman inte vill ligga själv eller när man ska ut och gå en sväng men inte orkar ha med sig vagnen är detta helt perfekt!!! Du kan hitta dessa produkter från Babybjörn på många olika varuhus och affärer. Men Babybjörn har även sidor på internet där man kan beställa produkterna online! Denna hemsidan heter http://www.babybjorn.se och där kan ni ju själva kolla om det skulle vara så att ni är intresserade! Denna hemsidan är super eftersom dom berätta hur materialet är och hur det ska skötas för bästa möjliga resultat!
Jag har faktiskt inte så mycket produkter från Babybjörn själv, utan jag har ju bärselen som jag nämnde innan. Den fick jag av min mamma som hon hade haft till min lillebror och lillasyster när som var små! Det är det som också är så jäkla bra med Babybjörns produkter, det är att man kan använda den till många barn utan att den slits ut! Man behöver alltså inte oroa sig för att den ska gå sönder för materialet är extremt tåligt! Barnen sitter även bra i selen redan från som är nyfödda!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress