jagvet..
ledsen för jag är världens sämsta på att uppdetera. Men har inte haft ork och tid. 
Men igår gjorde vi allafall en halloween pumpa och sen bakade jag massvis med lussebullar och även gjorde kladdmuffins :)
Idag har jag varit och hämtat vår nya soffa, passade in jättebra i lägenheten. Sen efter det var vi på BVC! Min lilla prins är inte så liten längre ...
Nu väger han 5370 och är 58 lång.Gud varför måste allt gå så jäkla fort?!
Jaja nu blir det plocka undan lite innan Rebecka kommer och kolla på vår säng. Den måste ju ut eftersom vi köpte en bäddsoffa :P 
Evelina

Så himla söt han e!

Svar: tack!!! :)
miranda jörgensen

Sophie - miss Trucker ☆

Åh, vad gott med lussebullar! :)

Svar: ja verkligen! :)
miranda jörgensen

Jaqline

Miranda, vet inte varför men jag är så himla stolt över allt du har gjort. Du har fått ta emot så mycket från så många idioter i din närhet. Du har gått igenom en svår graviditet och du och Steffen har verkligen gjort ett underbart jobb med Alvin. Du är så himla bra & du gör ett fantastiskt jobb. När jag kommer hem så vill jag träffa er, jag vill verkligen det. kram på er!

Svar: Jaqline! Så himla glad jag blev när jag läste detta! Ja vi har verkligen fått kämpa, men har varit det bästa jag/vi gjort någonsin! Det är folk som du som vår dagen till att bli ett +! Vi vill så gärna träffa dig också gumman!!!
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress