fem sanningar
När jag duschar/tvättar ansiktet inbillar jag mig alltid att det typ står en mördare bakom mig.
 
- Har två personer jag litar fullt ut på! in pojkvän och Matilda! Har väldigt svårt att lita på folk, men med dessa två kan jag prata om exakt allt! 
 
- Jag HATAR min kropp efter graviditeten! Speciellt bristningarna!!!!
 
- Jag önskar jag kunde stå på mig mer när det kommer till folks åsikter om hur jag tar hand om Alvin! Känns som jag är lite mesig när det gäller det!!! Men det är ju för folk som uttalar sig själv har barn (tror domm vet bäst)! Men Alvin är ju faktiskt mitt barn= min uppfostran som gäller
 
- Älskar folk som har lika galen humor som mig! Tack Matilda för du gör mina dagar!!! ;D
 
Moa edlund

Kan du inte lägga ut en bild på dina bristningar? skulle vara kul & se, vissa får ju inte ens bristningar. Själv fick jag över hela min mage :( syns jätte mkt! Det är hemskt, men ändå nåt " fint" då man haft ett underbart liv i magen =)

Svar: jo det kan jag göra! Tycker dom är riktigt hemska :/ menmen jag har ju min bebis :D
miranda jörgensen

Matilda

aaaah, såg nu att du skrivit om mig hihih. så söt du är. min fina miranda heheheheheh. sug röv. jag saknar dig. när ses vi? när vill du? nästa vecka? denna vecka? tellmetellmetellme. u and i <3 lavjo!

Svar: Thihi nawh nuttis! När vill du?! När kan du?!?! Saknar dig din bajs!!! Loveloveloveyooou!!! <3
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress