2018
Hej allihop! 
Det var verkligen så längesen jag uppdaterade här. 
Jag tappade lusten med att skriva. Dock känns det som den är påväg tillbaks. 
Mycket har hänt sen sist, såklart. Det var 1 år sedan i princip jag uppdaterade er. 
Barnen växer så det knakar och livet rullar på.
Alvin har fyllt 6 år och börjat skolan. Hur galet är inte det... 
jag faller ofta tillbaks till bloggen när jag har en jobbig period har jag märkt. 
Mitt sätt att ventilera är att skriva här, sen när jag står stadigt igen går jag in och läser om allt. Då förstår jag hur hårt jag kämpat och klarade det ännu en gång. 
Ännu en period i mitt liv är nu väldigt tuff. 
En av mina allra allra bästa vänner ska sättas bakom lås och bom i 3 år 😫

Kommer försöka skriva lite oftare här! 
Kram på er ❤️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sara

Om du bara visste hur bra du är.
Du grejar detta också❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress