Godmorgon!
Precis klivit upp ur sängen med Alvin för att snart bege oss till förskola och jobb! 
Ibland undrar man varför allt ska börja så tidigt på morgonen, så skönt det hade varit att börja jobb kl 11 istället tillexempel. 

Idag åker även Alvin iväg till sin pappa och hans familj. Alvin uppskattar det, men det gör inte denna mamman.. Jag saknar honom så när han är borta! På söndag kommer han hem igen och då blir det kalas för den blivande 3 åringen! 

Igår körde vi en tur till hembygdsparken. Han uppskattade verkligen att bara få gå där och lulla runt med mig och Rasmus. En simpel men givande utflykt! 
Blev även en tur mot pappa när vi ändå var i trakterna! Gott att bli bjuden på kvällsmat och slippa laga själv! 
Rasmus min pärla ställde ändå sig och gjorde en portion mat till mig när vi kom hem så jag kan ha med mig på jobb idag! 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress