jodå sååate!
nu sitter jag på tåget på G hem.
har varit på aktiva barn kurs. verkligen givande och spännande!

nu ska jag hem, hoppa i ett varmt bad och sen krypa ner framför tv:n med osthjärtan och min stora fina älskling :)

idag har vi varit och storhandlat på maxi i Hässleholm! shit vad vi handlade haha!
men det behövs det också ibland!
jag handlade inför pulled pork också. skulle egentligen gjort det på torsdag. men flyttar fram det till nästa torsdag.
ska ha partylite visning på torsdag kväll och orkar inte slänga i mig en middag när man stått och lagat den i 5 timmar! ;)

imorgon ska jag till skolan och sen ha ytterligare en partylite visning! älskar det jobbet!
det bästa jag någonsin haft!
men är ju sin egen chef. jag jobbar bara när jag känner för det haha!
så om någon av mina läsare vill ha en visning av mig kan ni kontakta mig på;
Facebook; Miiranda Mini Jörgensen :)



Alvins Mormor

Hmmm, aktiva barn... Är det inte Active Parenting kurs du går? Det handlar väl inte om aktiva barn, utan om att vi som föräldrar ska vara aktiva i vår föräldraroll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress