nytt igen
har varit på Familia två gånger idag :) En gång med pappa och min lillasyster sen en gång med Steff, Emmy och Avdi! :) Var jättemysigt! Har även köpt ett tält till alvin som han ska ha på sitt rum :) sen köpte jag lite mer kläder :D har även beställt hem en dermaroller till mina bristningar! Nu jävlar ska allt bort eller mycket iallafall! Saknar min gamla kropp! Tänkte lägga in bilder på vad jag köpt imorgon! Nu ska jag kryoa ner hos mina två stjärnor kch bara mysa! godnatt fina ni! :)
Moa

Vart köper man de till btistningar? :) Försvinner dem?

Svar: Jag beställde det på tradera :) Ja många jag känner har använt det och det har hjälpt :)
Miranda Jörgensen

UNGMODER

Har den hjälpt på dig!? :D vad gav du för den?

Svar: har inte fått hem den än ;) Men gav typ 150 :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress