• ett släkt liv

Idag, för ett år sen försvann endel av mig. Under min barndom hade jag tre personer jag upplevde allt med. Allt från att äta myror på en kulle till att tjuvröka med. 


Ett liv slocknade. En av mina absolut bästa och finaste barndomsvän försvann från jorden. 
Idag är hon en vakande ängel försöker jag intala mig. Men det gör så jävla ont, jag skulle sätta världen i brand för att få en dag till med denna fantastiska tjej. 

I bloggen har jag tidigare berättat om när jag förlorade min bebis i magen. Det var HON som fanns där då. Den mest smärtsammaste dagen i mitt liv stod hon där med utsträckta armar och tog emot mig när jag föll. 

Jag hatar detta. Tack för alla år jag fått med dig, alla 18 år vi tagit oss igenom. Jag saknar dig och jag älskar dig!
Min fina Stefanie 🎀

Camilla

Åh älskade du, det är klart hon vakar över dig & din familj ❤
Istället för att ha en ängel hos dig här på jorden har du en i himlen som följer alla steg du tar, som ger dig den lilla pushen när du tvekar, som hjälper dig att fatta alla svåra beslut. & varje gång du drömmer/tänker på henne så är det hon som besöker dig ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress