• En ny verklighet.

Hej allihop. 


Det är över ett år sen jag la min blogg på hyllan. Jag har inte varit inne här en enda gång sedan dess. 

Det var en magsug att se alla gamla inlägg om när Williott var nyfödd och vårdad på neo. Så mycket känslor man förträngt för att skydda sig själv. 
Men denna späda lilla parvel har idag blivit en stark storebror som idag är 1,5 år gammal! 

Ja ni läste rätt. Idag har jag tre små superhjältar hängandes i benen. Alvin är idag 5 år gammal, Williott 1,5 år och sen vårt nytillskott Seth har redan hunnit bli 8 månader. 

I v 36 när jag väntade Seth blev jag dessvärre ensamstående med pojkarna. Vi har flyttat till en ny lägenhet och mår bra! Vi mår faktiskt bra såhär. Barnen mår bra utan bråk! 

Jag är så glad att så lång vill fortsätta följa vår resa genom vår vardag. Så detta fick bli ett kort inlägg innan alla måsten ska göras härhemma nu när barnen sover! 
Men denna gången blir jag långvarig, så fortsätt kika in ❣️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress