En orolig natt
Det tog många timmar igår att få kroppen att komma till ro. Sov i omgångar och vaknade av mardrömmar. Tankarna flödade, tänk om något går fel med Williott, tänk om Alvin tycker jag är en usel mamma, tänk om Rasmus tycker detta är alldeles för påfrestande... Ja allt var somsagt bara jobbigt inatt. 
Men samtidigt så vet jag om att jag gör vad som krävs för stunden. Jag älskar min familj mer än vad jag ens kan försöka beskriva. 
Detta är inte någons fel, vi gör vad vi kan för att pussla ihop ett skadat liv.  

Men det var så fantastiskt skönt att mina killar kom igår, att se lyckan i Alvins ögon över att han var en storebror nu. Han var så rädd över att pussa sin lillebror, för tänk om han blev rädd. Alvin hade så otroligt mycket att berätta för mig och för lillebror! Stoltare har jag aldrig någonsin sätt honom! 

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost för att se krypa ner till Williott och bara vara. Ge honom massvis med närhet och kärlek ❤️



Alvin & Williotts Mormor

Varje dag är ett steg i rätt riktning. Du och Rasmus gör detta så bra tillsammans! Båda killarna har vars en vuxen hos sig som gör allt för att de ska må bra och känna sig älskade. Snart kan ni göra ett litet byte där Rasmus är mer hos Mini och du mer hos Alle.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress