får väl uppdatera
ja jag har inte haft någon lust att uppdatet här.

i lördags förra vecka bestämde jag att det inte funkade mellan mig och steff..
han kunde inte vara ärlig och jag orkade inte bli sårad. det kändes förjävligt att behöva inse att jag aldrig kommer få leva i en kärnfamilj med alvin.
men what to do?
vi får kämpa på endå!

steff har hittat en ny nu efter det tog slut och gått vidare med sitt liv. det känns ännu värre, men samtidigt skönt.
jag trodde ju vi var menade för varandra, men ack så fel jag hade.

jag har iallafall inte slutat kämpa, jag pluggar, jobbar och är ensamstående igen. men vi fixar detta, precis som förr. vi kan han och jag. min fina fina alvin.





Alvins Mormor

Du fixar allt du vill hjärtat!! Bara tro på dig själv och tänk på att du är värd så mycket bättre!!

Alvins Mormor

Ps. glöm inte uppdatera din status...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress