kraschat flygplan
ja det är så jag känner mig just nu. som ett kraschat jävla flygplan!
jag har mått skit den senaste tiden, utåt är jag världens lyckligaste!
den som ger mig styrka är min fina son, på kvällarna när han ligger där och killar mig på ryggen och bara myser! min fina fina alvin!

allt började gå emot mig för ganska exakt 1 år sedan! han som var min bästavän svek mig. jag levde på hoppet om en kärnfamilj och kärleken till mina två killar.
allt flöt på ganska okej tills augusti, då började jag skolan OCH jobba. jag var borta 7 dagar i veckan, jag pendlade 14 timmar i veckan minst! det var extremt krävande men jag kämpade.
steffen påstod att han var aktivt arbetssökande och återigen levde jag på hoppet. jag visste innerstinne att så var inte fallet. absolut sökte han några enstaka jobb men vad gör det när sverige har så stor arbetslöshet?

jag ljög för alla och skyddade honom, jag sa att han gjorde så mycket mer än vad som var sant egentligen.
jag hoppades att ingen skulle fatta, jag ville inte att någon skulle se honom på det sättet.

i november släpptes bomben, han träffade en annan undertiden jag slet som ett djur, jag kämpade så hårt varje dag! men mitt motto var ; jag kryper på knäna till dom blöder för min familj.

jag kan inte fatta att jag inte såg alkt som pågick, allt var så tydligt! men jag levde ännu en gång på hoppet!

jag har nu gett honom EN chans att bevisa, han ska få bevisa vad det är han vill. jag kommer aldrig gå tillbaka till den han var, vill han ha mig i sin familj får han förändras och kämpa! jag kommer aldrig skydda honom igen!.
folk kommer ha åsikter och det gör ont, jag är stark men jag klarar inte allt!
att folk utifrån har åsikter skiter jag fullständigt i, men jag vill inte att min familj dömmer. han har faktiskt inte gjort er något! det var MIG han skadade, det är JAG som får leva med det!

Alvins Mormor

Jo Miranda, han svek mig eller oss också! Vi har tagit emot honom med öppna armar, stötat hjälpt i ur och skur! Men det största sveket var att han gjorde MITT barn illa! Om ngn gör Alvin illa kan ju inte du bara bortse från det, eller hur? Du är ju min bebis!! Men om nu han bevisar det du önskar, då är det ditt val absolut och då får vi acceptera det! Jag kommer att ha svårt för det men om du ger han den chansen så får även vi. Men jag kommer inte att klara av att öppna upp för honom förren han har bevisat för dig det du vill ha bevisat. Men jag stänger inga dörrar det vet du, det är ditt liv och ditt val. Vi finns här alltid det vet du!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress