nervös tjej...
jag är supernervös, har bestämt mig för att skriva det där jäkla provet...
ja alltså högskoleprovet, det ska skrivas den 5 april och jag kände nyss hur dålig jag är på allt detdär!
gjorde ett testprov på deras hemsida och fick urkassa poäng... 
högsta var 160 och jag hade typ 46.

Men eftersom jag vill in på högskola och plugga vidare är det bara att försöka, man vet ju inte hur detta årets prov ser ut.
så håller alla tummar och tår! :D
Sandra

Det kommer att gå bra. De flesta får göra testet flera gånger. Resultatet brukar bli bättre andra gången. Ta med lite dricka, godis (som inte praslar eller ät svårt att öppna) eller något form av mellis så klarar du bättre att upprätthålla konsentrationen. Lycka till 😊

Sandra

Det kommer att gå bra. De flesta får göra testet flera gånger. Resultatet brukar bli bättre andra gången. Ta med lite dricka, godis (som inte praslar eller är svårt att öppna) eller något form av mellis så klarar du bättre att upprätthålla koncentrationen. Lycka till 😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress