påsklov!
äntligen är det påsklov! men tyvärr betyder det inte ledighet för mig ;)
jo jag kommer givetvis vara hemma med alvin men alla kvällar/nätter går till att plugga geografi, psykologi, naturkunskap, religion, projektarbete och samhälle!
kul lov eller vad säger ni? ;)


denna helgen är steff hos oss som vanligt, jag vet inte om jag skrivit det innan men han är hos oss på helgerna och det känns verkligen som ett framsteg! jag börjar bli mer säker i mig själv nu, men ställer så jäkla höga krav på både mig själv och människor runt om mig sen allt det andra hände!
men samtidigt tjänar jag i längden på det, jag måste klara skolan med bra betyg så jag kan plugga vidare, skaffa syskon till alvin en vacker dag och leva mitt liv!

nu i veckan kommer alice och hugo hit, mina småsyskon! 
dom eller ja alice valde att steff skulle stanna här när dom också var här så, så gick det bli! :)

men nu sitter vi och väntar på två kompisar som ska komma hit sen ska vi grilla!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress