fotomodell
igår var jag i skolan som vanligt, efter skolan gick jag och amanda ner i stan och kollade lite affärer! 
 
Jävla ap telenor säger jag bara, jag lämnade in min lur på laagning i tisdags, fick då en lånetelefon sålänge.. JO men tjena, skiten funkar inte ens..
Gick tillbaks dit med amanda igår och lämande den jävla lånetelefonen, bad om en ny givetvis! Eftersom jag står och betalar för abonnemang + telefon har jag rätt till en lånetelefon. Men nej dom hade ingen och man kunde inte låna på någon annan telennorbutik! Jävla apjävlar! 
Tänk om något skulle hända min alle när jag inte är hemma...
 
Sen gick vi även till affären Tiger och Clas Ohlsson. Letade såpbubblor till alleman! Hittade det inne på Clas Ohlsson som tur va! :D
Inne på Tiger hittade jag saker till Jims grav, den blev ju vandaliserad för någon dag sen! Åhhh varför i helvete gör man så?!?!
 
Efter vi varit i stan stack amanda hem och jag åkte till ramlösa och mötte upp alleman och steffen! Alvin skulle ju modella! Åh min fina kille, han blir ju 1 år på lördag så körde en 1års fotografering :D
 
 
Ja idag är jag faktiskt hemma från skolan, har sån jävla migrän.. Men måste ändå upp på benen om ett litet tag! Ska ju förbereda allt för minis födelsedag imorgon!
Åh min fina bebiskille <3
 
Tänk att den 7/9 kl 02.25 var det 1 år sen denna bilden togs! :')
 
Anonym

Stort GRATTIIS till Alle :D

Alvins Mormor

Foto eller om Steffen filmade tårtätandet önskas!!

Anonym

Kom igen, önskar lite uppdatering!!

Alvins Mormor

Kan du inte lägga in det fina 1:års kortet som du visade mig att Johan hade tagit?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress