here we go again! ;)
nehepp nu blev jag lite dålig på att uppdatera igen! blä för min dåliga blogguppdatering! ;) jaja nu ska vi iväg på dop iallafall till mina småsystrar! hyrde in fototgraf som dopgåva men hon har blivit matförgiftad! det var just snyggt.. hoppas hon blir bra snart så får bebisarna bus en vanlig modell fotografering istället när hon är frisk.
lillebror isaac sov hos oss inatt för det skulme bli smidigt att ta sig idag. ganska långt att åka med tåg/buss. tar ca 2 timmar...
efter dopet aka vi bege oss en runda till torparedagarna i åstorp om det inte böir försent. är en marknad för er som inte vet :)

vet inte om jag skrivit detta innan men alle bus har tagit 2 steg HELT själv förra veckan. dukigt gosse. sen sa han även TITTA på midsommardagen. ååh stolt mamma som älskar sin bebis!!! :D

har även fått dagisplats på hattstugans förskola till den 28/8! så han får faktiskt börja innan han fyller 1!!! lycklig att allt flyter på! :D






Sandra

Hann ju knapp prata med er, kan vi inte ses i veckan så jag får mysa lite med Alvin :-). Tack för den fina presenten!

Alvins Mormor

DjurgårdsAlvin :) Den bilden gillar Fredrik!
Vill så gärna se Alle i Mormor tröjan på Bloggen! Är också så nyfiken på lite bilder från lillflickornas dop!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress