Bättre!
Jag vet att dom senaste inläggen kanske inte varit så kul att läsa.
Men detta är min sida som jag skriver av mig på, som jag kan lätta på allt när jag behöver.
Alltså något ni får stå ut med om ni ska fortsätta sölja mig, för just nu händer det så ofantligt mycket i mitt liv. Vissa saker är positiva och andra negativa.

Jag har redan berättat för er att Steffen vill bevisa mycket för mig nu, jag hoppas innerligt att han menar det. Jag hade givetvis blivit ledsen om han hittat en annan en gång till. Men känner mig rätt härdad och hoppas inte på förmycket. Så tror inte jag hade tagit det lika hårt denna gången.
Jag vet att jag är stark med ''bara'' alvin. Men jag VILL leva i en familj!

Nu får han iallafall vara här och hälsa på när han vill. Han har ju all rätt att träffa sin son. Sen vill han givetvis träffa mig också. Men jag är fortfarande singel. Vilket känns helt OK. jag behöver tid att varva ner och tänka.
Det behöver vi båda. Sen behöver alvin falla till ro igen!

Från en sak till en annan, imorgon ska jag och alleballe till astma läkaren. Han går ju på lite kontroller om året för att få rätt på allt. Men även kolla så all medicin funkar som den ska. Men imorgon ska jag be om en ny mask till inhalatorn. Den vi har nu är så hård att han får märken efter varje medicinering...

Igår bakade vi iallafall julgodis! Mums!
Vi gjorde Rockyroad, knäck och cornflakes kakor!
Det var verkligen riktigt gott!

Ikväll ska vi hem till ett par kompisar och bara mysa! Kan behövas, samt att kunna snacka av sig!
Men innan dess ska alvins rum målas om, vi flyttar ju den 1 mars och då ska allt vara återställt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress