det allra bästa
sen jag bloggade sist har det hänt så fruktansvärt mycket. jag har bytt jobb, börjat på körskolan och lyckats bli kär.

jag och Alvin flyttar även om 1 månad, tillbaks till Bjuv. kunde inte blivit bättre. en stor 3a på 90 kvm total renoverad! in love delux!

ja jag mitt dumma nöt blev kär i ett ex, fattar inte ens hur min hjärna fungerade den perioden. ex är ex av en anledning.
men men nu har jag provat det också!
så det är förflutet igen haha!

att leva ensam är så helvetes skönt! med min fina pärla går allt som på moln! jag har min bästavän och min son. mer än så behöver faktiskt inte jag just nu.

Rasmus är verkligen min allra bästavän, med honom känns det tryggt! alvin trivs och allt flyter på. folk hatar detta, att jag umgås med honom dagligen, men ärligt så bryr jag mig inte. folk har haft sin talan i mitt liv alldeles förlänge. nu är det vår tur att amå bra!

Anonym

Va rädd om dig ♡ skit i vad alla andra tycker umgås med vem du vill du e värd det bästa syster yster

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress