Meningslöst mycket!
Jag har så meningslöst mycket att göra! Kroppen skriker efter lugn och ro, men nej kära kropp! Du får helt enkelt stå ut!
På schemat kommande vecka är där enkelpass jobb, dubbelpass jobb, körskola, avslut på Alvins dagis och flytt! Herregud vad det är mycket nu!!

Kom nyss hem från helgens jobb och fortsätter packningen här hemma! 
Välkommen till Sveriges värsta kaos skrek lägenheten när jag kom hem🙌
Jag vill inte meeer👊

Annars flyter allt på som det ska, men Balli får vara mycket hos sin pappa nu! Tusen saker att göra och det uppskattar inte minibus tyvärr! 👎

Mellan mig och ralleballe går allt prima och jag kan ärligt säga att jag aldrig varit såhär kär! Han lyser verkligen upp allt som är jobbigt! Han fattar och lyssnar. Tack för jag fått in denna mannen i vårt liv👌




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress