människa igen
nu jävlar är jag människa igen! efter en trevlig utgång i lördags låg jag rätt plankad igår!
men lyckades ändå busa med min lillfis! steffen stannade igår så jag kunde vila :)

idag beger jag mig till skolan precis som vanligt! blir även en lunch med mammi efter skolan! sen ska jag hämta alleman!

hoppas även på att min lgh blir tagen idag så jag kan flytta om 2 veckor!
min fina trea! inte vill jag lämna dig egentligen, men jag hatar dig!

så om någon av mina läsare skulle vara intresserade av den kan ni kontakta mig på Facebook: Miiranda Mini Jörgensen

det är en 3:a på 78 kvm, allt ingår förutom elen. den brukar gå på ca 1000 kr var 3:dje månad!
lgh kostar 5460 kr/månad.
ja den ligger ju i perstorp vilket ni kanske förstod :)
så bara hör av er! :D


irma frisör och makeupartist!

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress