hoppar bara mitt in igen!
ja jag tänker inte sitta och förklara vad jag gjort undertiden jag inte bloggat. tycker det är rätt självklart att jag fokuserat på min familj och skolan!
allt har flytit på bra och jag känner hur verkligheten springer ikapp mig. jag tar snart studenten, herregud vad detta har gått snabbt.. 
men ännu är det inte slut och det känns som jag aldrig kommer hinna... 

just nu får jag helt enkelt välja, må bra eller hinna med skolan!
jag har valt att lägga all min fokus på min son och skolan, detta ska jag fixa oavsett hur tufft och jävligt det än är!
jag har så många bollar i luften nu, fattar inte varför alltid jag, just jag ska ta på mig förmycket! sen inser jag inte det förrän det är försent!

på kvällarna när jag kommer hem är jag trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag är ju somsagt själv med alvin hela veckorna och det är en match samtidigt som man pluggar...

MEN det går, bara man har en sjuhelvetes vilja!!!

nätterna är fortfarande jobbiga efter min familj splittrades, jag kan tänka tillbaks på i somras när vi bara gick långa promenader, badade i havet och levde som en riktigt familj. jag kan fortfarande inte fatta hur allt kunde gå så förbannat fel, allt var ju så bra!
vi hade svackor som alla har i förhållanden, vi bråkade också. vilket är det mest naturliga som finns. 
om du hade varit i ett förhållande, hade du tyckt det var roligt aldrig ha något att argumentera om? aldrig någon att diskutera med? 
usch jag hade tyckt det varit jättetråkigt!

men oavsett så har jag valt att ge MIN sons pappa en chans till, en chans att bevisa för mig att det är oss han vill leva med. jag vill veta att detta var ett enormt snedsteg som aldrig kommer hända igen!
ingen kan vara perfekt, men alla kan vi bli sårade!
men jag fasar fortfarande över hur folk kommer reagera, om den dagen kommer där vi kanske blir tillsammans igen.
jag hoppas på att få slippa dessa hemska åsikter, jag vet att nyfikna idioter rent ut sagt läser min blogg och följer mig. jag kan se detta, jag har fått fruktansvärda kommentarer ibland!

men oavsett står jag på mina ben, jag ska fixa detta!
jag vet att jag kan, jag vet att jag vill!
JAG VILL BLI EN FAMILJ IGEN!!!
 



Anonym

Det kommer att gå bra bara ni bestämmer er för det. Sen vad alla andra tycker hoppas jag du slipper ta del av....Avundsjuka och skitsnack kommer alltid att finnas tyvärr.. Så alla ni som kritiserar andra-SOPA RENT HOS ER SJÄLV FÖRST annars kan jag hjälpa er.

Svar: tack!ja jag hoppas på att få slippa det, men det vet jag tyvärr att jag inte kommer få! :P
Miranda Jörgensen

cassandra klaric.

Du ska ej bry dig om andras åsikter, om du väjer att bli tillsammans med steffen igen är det ditt val& ingen annans. Du är en stark tjej miirandra& låt inga avundsjuka fjortisar trycka ner dig. ♡

Svar: <3<3<3
Miranda Jörgensen

Anonym

Sålänge du själv vet vad du vill göra så ska ingen bry sej om det du vill. Du vet om att det som är rätt (förhoppningsvis så är det rätt), är rätt.

Alla är värda en andra chans, för alla gör misstag här i livet. Oavsett hur små eller stora dom är, så gör man fortfarande misstag.

DU är en bra tjej, en bra mamma! Lycka till med allt, hoppas att allt löser sej tillslut!

Svar: tusen tack!blir glad över att se folk som faktiskt kan acceptera!
<3
Miranda Jörgensen

Anonym

Vet om att det är svårt med i princip så ska du bara skita i vad andra tycker, så länge du, alle och steffen är lyckliga så spelar inget annan någon roll! Stå på dig! Kramisar

Svar: tack!kramis!
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress