hur orkar jag egentligen...
jadu den frågan ställer jag mig varje morgon klockan 6. speciellt på fredagar. då vaknar jag klockan 6 och hemma senast halv 3. herregud det är många timmar tänker ni. ja det är ju det, men jag tänker inte bli någon misslyckad förebild för mitt barn. jag tjänar mina egna pengar och hänger inte upp mig på systemet!

ni har kanske förståelse för varför jag inte bloggar spec mycket. jag pluggar, jobbar med partylite och jobbar som servitris. sen vill jag även hinna umgås med min fina familj också!

men har iallafall bestämt mig för att när jag tagit studenten ska jag hoppa på skolan igen ;) jag vill inte jobba som kock. jag vill jobba med sjuka barn eller hjälpa barn till världen! ja jag ser min framtid i fula vita sjukhus kläder med extremt snygga tofflor ;)
nej nu ska jag in och jobba! ;)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress