också var vi här igen
jag och mitt urusla bloggande, ja ni har rätt. 
jag är rätt kass på detta haha!

men har så extremt mycket att göra och tänka på. jag har ju min sjuka pojke, och allt jävla jobb och plugg.
ja alvin är i princip sjuk hela vinterhalvåret, inte sjuk så han inte kan gå på förskolan tex men han medicineras var 3:dje timme... 
trötta mig, varför ska min kille råka ut för detta skit som kallas astma.. 

jaha idag ska jag iallafall jobba som vanligt, börjar kl 17 så fram tills dess pluggar jag -.- 
lagom irriterande att aldrig kunna slänga sig i soffan en lördagskväll men en cider och familjemys.
men det är såhär jag valt att leva och då får jag fan fullfölja det också. jag vill ge min son en värdig framtid!

I veckan som kommer är det fullt upp, jag ska på kurs på måndag kväll. Jobba med partylite tisdag, onsdag och torsdag. Sen fredag, lördag och söndag jobbar jag as usual!

I förrgår var vi inne med Alvin på akuten eftersom han kände för att se hur diskmedel smakade... 
dom kan mer än vad man tror dom små. men vi hade redan löst det mesta hemifrån. ville bara få kollat så allt var okej, vilket det var :)
så fick åka hem sen igen vid 00 :)

Nej nu ska jag sätta mig och skriva min bokrecension ;) 
sånt kul gör jag en lördag ;)

slänger in lite bilder på alvin och hand 1:års fotografering! :)
 
Alvins Mormor

Han é så söööt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress