uselt
 
jag har kommit tillbaks till dåliga vanan att hoppa över bloggandet. Men har bar anledningar ni som vill veta! ;)
Jo ni som inte har barn och sambo kanske tänker: ''hur svårt kan det vara tt lägga 10 min på att skriva?''. Ni andra som har barn och sambo eller bara barn förstår på ett annat sett! 
Jag spenderar varje minut jag kan med min son. När han sover försöker jag rymma upp här hemma, vilket inte är så lätt, för varje gång jag nuddar tex disk vaknar han -.- 
Sen när Steffen har kommit hem, ja visst kan han ta honom dom 10 minuterna. Han hade säkert kunnat ta honom några timmar. MEN jag vill ju umgås med min familj! Sen när Alvin sover har vi vår egentid :) 
Så jag försöker verkligen klämma in inlägg!
 
Igår fyllde jag iallafall år! Jag fick sång av mina killar på morgonen, sen fick jag även rosor och mega cupcakes! MUMS! Efter det åkte vi faktiskt till Ikea och handla bord till balkongen och blomsterlåda till jordgubbarna! Vi odlar AnnanasJordgubbar ;D 
När vi kom hem lagade vi fläskfile med pommes och beasås! Skulle egentligen haft det mys med chips, men vi va dömätta! 
haha!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress